Era ord


Har tagit ett litet pause från skrivandet. Varit fullt upp med allt.
Mamma har opererat axeln och vi har varit där och hjälpt till. Är jag dålig människa om jag tycker att det har varit jobbigt? Jag tror det.
Theo har varit hos pappan sin i två veckor irad. Nu, äntligen har vi honom fyra veckor pga att han jobbar. 
Förra veckan var jag hos min vän fyra gånger. Tycker så mycket att vara med henne.
Hittade på loppis en rosa jacka. Inte alls min stil men vill komma bort från färgen svart ett tag.
Igår tog Theo och jag en promenad till biblioteket. Lånade en bok som visade sig vara ett dåligt val. Nåja, ska läsa klart den i alla fall.
Ska försöka boka tid så Theo får klippa håret. Det är alldeles för långt nu. Skulle vara trevligt om mitt hår skulle växa lika fort.
Mitt mående idag? Är lite nere. Vet inte riktigt varför. Sov konstigt så jag har ont i nacken. Känns som mina fötter är inte i harmoni med Moder jord. Har märkt att desto mer jag ber, desto mer får jag vägledning från änglarna. Hör dom hela tiden. Ett töst i mitt huvud utan ord. Det är vårat sätt att kommunicera. "Tack för ni finns".
Nu ska jag sminka mig lite. Kanske det gör mig lite piggare. Få se







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0