Aura angel kvarts


Det var så roligt att få träffa Johannes igår. Jonathan jobbade så han kunde inte komma. Vi åt semla och Tobias klippte honom. Vi hade handlat innan och jag hade varit ute på promenad. Allt kändes tråkigt. Var trött men rastlös. Älsklingen stoppade in mig i sängen och jag somnade. Fanns ingenting annat att göra.
Hade lite svårt att somna igår. Inte konstigt alls. Klockan närmade sig 23 sen släckte jag lampan. Sov väldigt bra. Har stretchat och ätit en stor frukost. Det ser kallt ute så jag stannar inne. Klockan 12 börjar Theos match idag. Ska bli roligt att få krama honom. Få se vad dagen bär med sig. 
Så vacker kraft sten.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0