Min osynliga bubbla


I måndags hämtade vi finaste Theo till oss. Det har blivit många kramar sen dess. Har saknat honom så!
Idag hade jag kpt mötet. Ett möte i veckan i 15 veckor. Innan vi gick in gjorde jag en stark, lagom stor, osynlig bubbla. Inga yttre faktorer kunde tränga sig in. Jag var skyddad. Mötet var jobbigt. Vi var fyra kvinnor och fyra män. Det var bara männen som tog för sig och pratade. Jag vågade inte prata. Jag ger det en till chans. Annars slutar jag. Onödigt att betala för någonting man inte får någonting av det.
Mamma kom förbi. Hon hade köpt fin bukett til mig, mat och en städmopp. 
Snart ska jag förhöra Theo på sin läxa. Vi skippade träningen idag så han kunde plugga till provet.
Inatt kommer jag sova gott. Mycket stress som har släppts och jag sov inte bra förra natten.
"Välsignad denna kväll".








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0