Se mig


Det här var natt nummer fyra som jag har sovit väldigt dåligt. Igår sov jag ingenting på dagen. Trodde det skulle göra susen för kommande natten. Men nej.
Vi kom fram till att vi måste byta till mindre tjockare täcke. Vi måste ha tunnare. Hoppas det ska hjälpa.
Igår klippte syrran mitt hår. Månen låg i perfekt läge, sista kvarteret. Mitt hår blev ganska kort men om man har tunnt hår som jag, är det inte snyggt med långt, tunnt hår.
Idag igen åker vi till mamma och pappa. Pratade med Johannes och han sa nu måste vi ta en pause. Det kostar med bensin och sen vill grabbarna också vila när helgen kommer.
Imorgon åker Theo till pappan sin. Min vecka kommer bestå av besök till biblioteket, kanske lämna gamla kläder till loppis, Valbo med en vän, vila, läsa och mer vila.
Har märkt att solen går ner åtta minuter senare än för några dagar sedan. Har alltid tyckt att våren börjar synas i februari.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0