Ser jag?


Igår åkte jag till Valbo med min vän. Köpte jag hundra stycken värmeljus men insåg att det kommer inte räcka länge. Ingen fara alls, får ta en tripp dit snart igen. Inte mig emot.
Det var så lite folk där och det var skönt. 
Hur sov jag inatt? Bra! Vaknade bara en gång av att jag frös. Underbart! 
Älsklingen ska ta blodprov och efteråt blir åka till affären för att köpa frukt, ägg och semlor.
I helgen har Theo match och har bestämt att vi åker inte till mina föräldrar i helgen. Orkar helt enkelt inte.
Theo var i panikläge igår angående hans so läxa. Han måste för att få godkänt kunna förklara sex stycken bilder med mycket text. Vilken press eleverna har! Skrev till läraren om detta. Vi ska ta upp det igen när vi har samtal nästa gång.
Båda syrran och min vän frågade samma sak, ser jag änglar?
Jag ser dom i mitt inre. När jag ber om deras hjälp, ser jag i mitt inre hur dessa ljus varelser hjälper när någon är i behov av det.
Så ser jag änglar? Ja och nej. Jag kan inte ta på dom, men i mitt inre. Svårt att förklara.
Igår när vi satt och vilade pratade vi mycket om sekter, religion och tro. Ett ämne som aldrig tar slut. Intressant och roligt.
Ska fråga om jag kan komma imorgon och dricka te hos henne och om vi kam ta en tripp till Dollarstore.
Ha alla en underbar onsdag!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0