Låt mig se er också


Inatt sov jag bra! Somnade runt 21.30 och vaknade 6.30. Hade lite drömmar och vaknade däremellan men somnade om.
Fick tänka när jag steg upp. Vad var det för dag? Är Theo hos oss? Lite förvirrad. Men vet att det är tisdag idag, Theo är hos pappan sin och jag har inga planer idag. Åt precis en stor,  god frukost och stor kopp te. Ska vänta ett tag innan jag går ut. Solen skiner men det ser kallt ut. Jag längtar till vår/sommar kläderna kommer. Vill hitta en fin vårjacka efterom jag skänkte bort mina två till loppis... Jag är hopplös! Men just då ville jag inte behålla dom.
Älsklingen sover än så jag sitter i vardagsrummet så han får sova ut.
Igår hälsade jag på hos min vän. Vi åkte till Dollarstore och drack sedsn te hos henne. Är så tacksam att jag har henne! Vore väldigt ensam annars.
Älsklingen hade storstädat lägenheten och gjorde hamburgare när jag kom hem.
Nästa månad har jag läkartid. Ska bli roligt att säga att sömnen är så mycket bättre än förra samtalet. Snart börjar jag väl arbetsträna. Jag ber redan nu att det blir bra för mig. Människorna, platsen och sysselsättningen.
Har snart läst ut boken" änglar i mitt hår". Fantastisk bok! Kommer att läsa hennes två andra böcker också.
I helgen tänker jag vara hemma. Orkar inte åka och basta. Vi var där förra helgen och det tog på mig. Det var roligt att träffa grabbarna. Men lite less på pappas kommentarer. Måste be för honom.
Nu ska jag göra ett ansikte och ta min lilla promenad för att vakna upp. Ber "snälla skyddsänglar, låt oss höra och lyda er".







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0