Glädje


Detta tjat om sömn... Men det är viktigt! Hela ens dag kan bli förstörd av dålig natt sömn. Om det blir flera dagar irad, det är inte bra. Men hur sov jag inatt? Jo tack, väldigt bra och länge. Tog en promenad efter frukost och kom precis hem. Solen skiner så fint. Måste ta med solglasögon nästa gång. Svårt att gå när man måste kisa.
Älsklingen sover än så jag vågar inte gå in och hämta mina kläder. Ska ta ett mellanmål istället och titta på film.
Idag händer inget speciellt. Ska försöka att inte ta en siesta. Läsa klart boken och lämna den till bibblan är ju alltid någonting.
Igår var jag och hälsade på hos min vän. Ska träffa henne igen på söndag. Det blir perfekt. Tur att jag har henne!
Theo har matcher på lördag. Det blir ingen basta i helgen vilket blir kanon. Får vila en vecka.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0