Mitt inre skriker


I tre dagar har jag sovit fruktansvärt dåligt. Vet inte om jag kommer att gråta eller skrika. Minä ögon svider och huvudet sprängdes. Älsklingen är fortfarande krasslig och det är han som har väcker mig. Han sov på soffan inatt men jag drömde mycket kostiga drömmar. Funderade på att ta en lugnande men låter bli. Den har sina biverkningar.
Lämnade Theo till skolan och tog en kort promenad. Har laga lite gröt, hängt upp kläder och dammsugit. Det var ett måste. Var alldeles för länge sedan sist.
Tog en lång siesta. Hade kunnat sova längre men Theo ska hämtas om en timme. Theo har en sen träning idag och imorgon ska jag träffa min vän och som jag längtar!













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0