Stark


Vaknade och det var snö ute. Nu får det väl räcka! Vill ha vår!
Tog en liten promenad och åt tidig lunch. Igår hade Theo tre matcher och tyvärr förlorade dom alla. Under pausen åkte vill till Max. Mamma bjöd oss på hamburgare. Efter matchen skjutsade vi Theo hem till pappan sin.
Mamma berättade att pappa och hon hade pratat om missfallet jag fick vara med om när jag väntade Theo. Hade ingen aning att jag väntade tvillingar. Jag vet att jag kommer träffa den vackra själen när jag lämnar jordelivet. Tänka sig att jag kommer att få krama dig!
Tobias har vaknat på fel sida av sängen idag. Han gnäller på att det är dammigt hos oss. Men vi har en katt som han är allergisk mot och han tar inte medicin för det. Då får han skylla sig själv!
Jag la mig och sov för hans dåliga energi smittade av sig till mig. Senare åkte jag till min vän. Vi drack te, åt dadlar, pratade och spelade spel. Ska träffa henne på onsdag igen.
Grabbarna åkte till mamma och pappa för att basta. Jag ville inte. Nästa helg åker vi dit och firar påsken och jag firar att våren är påväg.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

noidan.blogg

Försöker hitta ljuset och lugnet i mörkret

RSS 2.0